2 Temmuz 2013 Salı

Eli boş gitmek olmazdı...



 Dönmek yada dönmemek....İşte bütün mesele bu:))
 İzmir dönüşümde hep yaşadığım duygu.... Neyse yapacak birşey yok. Doğduğun değil doyduğun yer değil mi... En azından boyozumu, gevreğimi süt gibi yeşillilleri, dalından yeni kopmuş meyveleri, cümle zeytinyağlı ot yemeklerini, çöpşişimi ve fincanda pişen türk kahvemi yiyip içip geri geldim.
Giderken de eli boş gitmek olmazdı elbet. Ben de bu Kuran kutusunu Nurten annem için yaptım. Malum Ramazan da geliyor... Bana da kullandıkça duası yeter.








Önce ahşabı temizleme işlemi ve boyasını yaptım. Yine kolay transferler çok işime yaradı. Süslemede onları kullandım. Parmak yaldız ve yaldız boya ile kenarlarını geçtim. Verniğini de 3 kat sürdüm. Bitti....

2 yorum:

  1. Nefis olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretinize sevindim. Övgünüz için çok teşekkürler. Yine beklerim:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...