5 Temmuz 2013 Cuma

Aaaaaa tepsi boyut değiştirdi....

Ne zaman ne şekilde elime geçtiğini hatırlamadığım tepsim boyut değiştirdi.

 Başlangıçta böyleydi. Blogları gezerken http://ebrueliacik.blogspot.com/ da gözüme çarpan çalışma beni fişekledi. Sprey boya kullanarak tepsi boyanmış. Bende fırça ile çalışma zevki olduğu için sprey tuttuysa bu da tutar herhalde deyip boyamı fırçamı alıp geçtim tepsinin başına. Proje var mı? Yok. Başlayalım da devamı gelir dedim...




Önce kenarlarını boyadım. Belki bir fikir gelir dedim, gelmedi.

Sonra her yerini boyadım. Böyle de olmadı. Birden aklıma yapmayı istediğim başka birşey geldi. Mumla eskitme... Zaten tepsiyi gözden çıkarmıştım,oldu olacak üzerinde oynayayım dedim.


Aldım elime mumu bir güzel sıvazladım tepsiye. Üzerine tekrar açık renk boya sürdüm.








Ovma teli ile bir güzel eskittim. Ama olmadı. Çok eski ve ortası çok boş geldi bana. Eeee ne yapmalı?


Ortayı dolduracak bir çiçek bulup dekupaj yapmalı. Veeee sonuç....









12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Nasıl yapıldığını hatırladıkça sanırım gülerek kullanacağım:)

      Sil
  2. ellerine sağlık canım senin evin çiçek gibidir şimdi.. el mahareti ne güzel bir şey..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım. üretimin her çeşidi güzel. önemli olan zamanı verimli kullanırken ruhunu da dinlendirebilmek. ben yaptım diyebilmeyi seviyorum. yaşamla savaş arası koşuşturmacada gerçekten iyi geliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten öyle ben dikişe başlamadan önce olur olmaz kafaya takardım herşeyi şimdi fırsat bulamıyorum.. bence devam et boyamalarına harikalar gerçekten.. Bana da gel buyur :)

      Sil
  4. ellerine sağlık çok beğendim bende de var bu model ama dikdörtgen olanı tepsinin.bakalım ne zaman boyanacak bekliyor şimdilik.

    YanıtlaSil
  5. Eminim onuda bir araya sıkıştırırsın canım. Bu enerji sende oldukça daha neler boyarsın neler:))

    YanıtlaSil
  6. Tatlım eskitirken yenilemişsin .Marifet de bu olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende canım. İyi ki coşturmuşsun beni:)

      Sil
  7. Aynı tepsinin dikdörtgen olanı var ben..Aklıma hin firler getirdi çalışmanız..
    Mükemmel bir tepsiye dönüşmüş.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...