22 Temmuz 2013 Pazartesi

Hayatın Tatları'ndan Patlıcanlı Perde Pilavı

Bu aralar yemek blogları beni yoldan çıkarıyor. Öyle görüntüler var ki dayanamayıp mutfağa atıyorum kendimi. Gerçi teşekkür ederim çünkü bugün ne pişirsem düşüncesinden kurtuluyorum sayelerinde. Hem de yeni lezzetler giriyor mutfağıma. Geçenlerde Hayatın Tatları bir tarif vermiş, ben yine mutfakta buldum kendimi. Patlıcanlı perde pilavı ... Yapalı bir kaç gün oluyor ama yayınlamak için yenice vakit buluyorum. Gerçi benimki o kadar güzel görünmüyor, patlıcanları biraz daha alta almalıymışım ama lezzetinden çok memnun kaldık. Sadece servisi biraz zor oldu:) Teşekkürler Hayatın Tatları ...

6 yorum:

  1. Nefis görünüyor ellerinize sağlık..Tam bir davet yemeği olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Gerçekten lezzetliydi...

      Sil
  2. Ellerinize sağlık süper olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Patlıcana olan aşkım perde pilavına hayranlığım ile birleşirse ortaya bu çıkar işte
    Eminim çok lezzetli olmuştur.
    Elerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...