3 Temmuz 2014 Perşembe

Dresuar

Söz verdiğim gibi arayı uzatmıyorum. Bu ara Ramazan bereketi benim işlere mi yansıdı ne? Gündüz pek bir şey yapamıyorum ama gece herkes yatıp da kendimle kalınca ki bu durumdan inanılmaz keyif alırım, kaptığım gibi fırçamı başlıyorum işlere. Arada bir kahve molası, sahura kadar devam. Nasıl verimli oluyor o saatlerin sessizliğinde, serinliğinde, sakinliğinde...


Ham olarak bir dresuar almıştım. Bu ara onunla haşır neşir oldum. 


Gördüğünüz gibi bacaklarını ayırdım yaramazın, önce astar sonra boya derken baktım uslandı, bir güzellik geldi üzerine,


bu kadar yeter diyerek toparladım sağın solunu. Şimdi güzel güzel duruyor yerinde:))

Hepinize kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum. 




28 yorum:

  1. Harika olmuş, ellerine sağlık. Ben de yalnız çalışmayı severim. İyi olmuş ayırmışsın yaramazın bacaklarını, şimdi uslu uslu dursun yerinde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, arada fırçalamak lazım değil mi :)) Bak nasıl kendine geliverdi...

      Sil
  2. Çok şık bir dresuarmış boyanınca çok daha güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Meltem, modeli biz de çok beğenerek almıştık:))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Ben de sehpalarımı yenilemek istiyorum ama bir türlü fırsat yaratamadım. Böyle çalışmaları görünce daha çok hevesleniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta o zaman:)) Yapınca bizimle de paylaşın olur mu...

      Sil
  4. canim benim, ya söyle benim eve ugra da bendekileride bir elden gecir desem :)) ellerine saglik canim süper olmus süperrr ♥♥♥
    sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gügücüm, ne kadarlık yol sanki, atlar gelirim seninkileri de yaparız:)) Öpüyorum kocaman

      Sil
  5. Harika olmuş. Ellerine emeğine sağlık. Ahhh bir de ben boya yapabilsem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, istedikten sonra neden olmasın, yapılamayacak bir şey değil ki:))

      Sil
  6. pek güzel olmuş güle güle kullan
    bikaç sorum olacak bu konuda
    öncelikle boy hangi marka kaç numara vs kullandın? kullanırken boyada atma vs oluyor mu? vernik yaptın mı? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, boya polisan X1 beyaz, normalde vernik istemiyor ama sağlam olsun denirse vernik kullanılabilir.

      Sil
  7. harika olmuş çok beğendim güle küle kullan eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş gerçekten benim de sorularım var ama hangi boya hangi astar vernik kullandınız mı vee nasıl bir fırça? Çok mu oldu kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Günnur Hanım, astar polisan polistar sentetik astar, boya polisan X1 beyaz kullandım. Boya normalde vernik istemiyor ama hor kullanacağım vernik lazım derseniz polisanın su bazlı renksiz verniğini kullanabilirsiniz. Fırça olarak genelde iyi kalite bir rulo fırça kullanabilirsiniz ancak ben rulo fırçanın bıraktığı dokuyu sevmediğim için dekoratif boyamada kullandığım iyi fırçalarımdan kullandım ki mümkün mertebe fırça izi olmasın. Şimdiden kolay gelsin:))

      Sil
  9. Çok şık olmuş.ben de bir tane yapmak istiyorum:)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, size de şimdiden kolay gelsin :))

      Sil
  10. Çok nefis bir şey olmuş sevgili mola, bayıldım ellerine sağlık. Böyle büyük parçaları boyamak biraz zor ve zahmetli oluyor ama üstesinden gelmişsin :)) Şu an ben de büyük bir şey boyuyorum da ordan biliyorum :) Yani onunla cebelleşiyorum desem daha doğru olur :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı nerelerdesin sen, özlettin kendini. Tatildesin sandım:)) Cebelleş bakalım, kimbilir nasıl bir güzellik bekliyor bizi. Merak ettim ama, çabuk bitir de yayınla bari:)) Öptüm çok...

      Sil
  11. çok şık olmuş çok beğendim ellerinize sağlık selamlar.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum size:))

      Sil
  12. ne kadar güzel ve zarif olmuş.çok beğendim.güle güle kullanın ve ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli oluyor bu güzel yorumlar, daha daha yapası geliyor insanın, çok teşekkürler:))

      Sil
  13. bu iflah olmaz boyama aşkımış olduğu müddetçe bitmez bu güzellikler:) çok beğendim, eline, emeğine sağlık çok güzel, zarif olmuş.
    güzel günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum:))) Çok teşekkürler.

      Sil
  14. çok güzel olmuş, elinize sağlık:) ben de boyle bir dresuar alıp boyamak istiyorum, tam istediğim model. aldığınız yerin adresini verebilir misiniz ve bir de yaklaşık fiyat rica etsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, İstanbul Avcılar Güven Mobilya, internette bilgileri var. Fiyatı 100 cm lik için ya 330 ya 350 TL olması lazım. Eni aksesuar olarak aratırsanız ham haliyle diğer modelleri de görebilirsiniz. Şimdiden kolay gelsin :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...