19 Temmuz 2013 Cuma

Eski Sepeti Yenileme...


Hani bazen sıkılırız da değiştirivermek isteriz çevremizin şeklini şemalini... Yada kalabalık gelir gözümüze atıvermek gelir içimizden bazısını.... Beni bu istek yılda iki kez yoklar. İşte o an gözüm görmez birşeyi ve atarım elimi dolapların çekmecelerin içine, eşyaları ordan oraya taşırım.
Arada da güzelce bir temizlenir işe yarayan yaramayan... Yine böyle bir döneme girdiğim şu günlerde balkondakileri ayıklarken elime geçen eski sepet bende bir şimşek çaktırdı ki... Herşeyi bırakıp koştum boya almaya. Onu kazanabilirdim:)) Akrilik bir sprey boya alıp sıktım üzerine.



O kururken yemek ve toparlanma işlerini bitirip iftar sonrası da oturdum peçeteleri kestim. Merak var ya, bitmişini görmem lazım... Gece gece dekupajını da yaptım. Huzura erdim sonunda :) Nasıl görünüyor?





25 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.peçeteniz de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Peçetemi çok sevdiğim arkadaşım Emine vermişti. Kısmet bu güne kullanmakmış:)

      Sil
  2. cook guzel olmuş,iyi fikir bendede var bir sepet deniycem ellerinize saglık...

    YanıtlaSil
  3. Çok zarif olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel beni de sardı bu dekupaj işi

    YanıtlaSil
  5. güzel bir değerlendirme olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu görüntüsü benim de içimi açtı doğrusu:)

      Sil
  6. Herkes ve herşey ikinci bir şansı hakeder değil mi? :)

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş..iç acıcı ve huzurlu

    YanıtlaSil
  8. Katılıyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuş.
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendi işte canısı... Teşekkürler:)

      Sil
  10. görüntü harika :) yalnız hep merak etmişimdir bu küçük şekilli peçeteleri nasıl kenarından kesiyonuz zor olmuyo mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... Bu iri desenli bir peçeteydi, bu yüzden kolay oldu ancak küçük desenler daha zor oluyor. Ben peçeteyi kopararak yapmıyorum. En ince yerine kadar makasla giriyorum. Bu yüzden kesmektense yapıştırmak daha fazla hassasiyet istiyor:)

      Sil
    2. hhmmm :)

      https://lh4.googleusercontent.com/-W2idys3vHIs/T555VlJjZ5I/AAAAAAAApuI/utKfR2xXML0/s250-c-k-no/baby1t.jpg

      şu an yaptıklarınıza linkteki çocuk gibi bakıyorum :)

      Sil
    3. Harikasın ya, yemin ediyorum linki görünce bu günün en içten kahkahasını attım. Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün... Ne tatlı bişi öyle. Bayıldım ya:)) Hepsi bir tarafa hepimizin ilgi alanları farklı. Uzaktan bakınca karışık gelebilir ama bu işten benim gibi keyif alana mutluluk veriyor. Arayı uzatma sık sık ziyarete bekliyorum:))

      Sil
    4. HEHE :) aminnn :)
      tamam inşallah sen postlar yap bende gelirim ;)

      Sil
  11. Yine gül, yine zerafet...Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zerafet tanımı bence size daha çok yakışıyor, teşekkürler:))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...