17 Temmuz 2013 Çarşamba

Cici Bici...

Geçenlerde yaptığım çok amaçlı kutum amacına ulaştı... Gözüme çarpan kanaviçe desenli bir el havlusu sayesinde zevkli bir çalışma yaptım.

Pek çok kişide olan ama bende olmayan peçete dekupajı yapılmış sabunlardan sonunda yaptım.  Kenarlarına kurdele yapıştırdım. Tüllere yerleştirip organze kurdele ile bağladım. Birer de çiçek ortalarına...

Lavanta keseleri de şık olmaz mı? Bir de bahçıvandan izin alıp bir kaç dal lavanta koysak... Veee el havlusu ile birlikte bunları kutuya yerleştirsek nasıl olur?

12 yorum:

  1. harikaa olmuş ,cok guzel bir hediyelik olur elinize saglık:-)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar,mor olan herşey ben de lavanta efekti oluşturuyor:)çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle katılıyorum. Farklı bir çekimi var morun:)Ben de çoook seviyorum...

      Sil
  3. Harika ciciler olmuş bunlar.renk muhteşem.elleriniz dert görmein.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ah o renk var ya o renk...:))

      Sil
  4. gerçekten çok cici görünüyorlar ellerinize sağlık. ayrıca renk seçimizde çok hoş ve uyumlu olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize çok sevindim. Böyle güzel yorumlar mutlu ediyor gerçekten:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş, bayıldım:) Lavata takıntılıyım da biraz:)

    YanıtlaSil
  7. Aaaah ah...Bende de var bende de...Ama Allah'ın lütfu oturduğum sitenin bahçesinde dünya kadar lavanta var. Her yıl bahçıvan budadığında çiçeklerini çocuklara toplatıp kurutuyoruz. Bu sayede her daim lavantam var:))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım düşünce çok güzel ve başarılı

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...