25 Temmuz 2013 Perşembe

Güllü Masa


Geçenlerde bahsettiğim gibi evi şöyle  bir alt üst ederken elime geçen eski bir masa olmuştu. Kızımın odasının balkonunda öylece duruyordu. Üzerini örtüyle kapatmadan kullanılabilir değildi. Acaba ne olur bundan dedim, güllü bir masa oldu...


Masanın zavallı hali böyleydi. Rengi kırmızıdan bu hale gelmiş, üzeri boya damlaları, kalem çizikleri dolu...


Önce üzerini zımparalayıp beyaza boyadım. Dört katta anca kapattı. Kuruduktan sonra 1 cm ara ile üzerini bantladım. Sonra açık kalan yerleri maviye boyadım.



Bantları çıkarınca güzel mavi şeritlerim oldu. Bu hali pijama gibi görününce gözüme, biraz renk lazım diyerek aldım elime makası geçtim peçete başına. Bu aralar peçete kesmekten içim dışıma çıktı :)


Neyse güllü peçeteleri kırpıp kırpıp masanın üzerinde oraya mı buraya mı koyayım derken son kararım bu oldu. Sanırım iyi de oldu...


26 yorum:

  1. harika olmuş.ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de harika olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş:)bantlayıp şerıt çekme isini kaptım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, faydalı olduysa ne mutlu bana:))

      Sil
  4. vavvvvv harika olmuş eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Saat çok geç oldu,yarın aklı selim bir şekilde ziyaret edeceğim bloğunu. Tanıştığımıza ben de çok memnun oldum:) Sevgiler...

      Sil
  5. Bloğunuza yeni geldim ve gelir gelmezde bu harika masayı buldum...Bende böyle parçalar boyamayı çok seviyorum ama genellikle düz renklerde boyuyordum. Bu ise bir harika olmuş..İleride kopya çekebilirim bilginize :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ne iyi ettiniz de geldiniz:) Güzel yorumunuza teşekkürler. Paylaşmak güzel şey, dilediğinizi gönlünüzce kullanın:) Bu arada bloğunuzun ismi beni fethetti... Sevgiler

      Sil
  6. Kelimenin tam anlamıyla yenilenmiş süper olmuş elinize emeğinize sağlık...
    Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Teşekkürler,ben de artık daha keyifli kullanacağım. En kısa sürede ziyaretinizdeyim. Sevgiler:)

      Sil
  7. Bayıldımmmmmmm... Süper olmuş Ellerinize, emeğinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem bir geri dönüşüm olmuş,ellerinize emeğinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Sizin bloğunuza da ben bitiyorum:)Hele de o dallara. Sevgiler...

      Sil
  9. çOK çook beğendim,ellerinize sağlık.Renklerde çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz... Beğenmeniz beni mutlu etti. Sevgiler:))

      Sil
  10. çok çok beğendim elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Çok cici olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Cok hos olmush. Beyendim. Ne tur bir tutkalla yapiyosun bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aynur Hanım:)) Peçete aplike medium kullanıyorum....

      Sil
  13. Gül motifini çok severim. Güllerin sepiştirilişi çok güzel. Zevkinizin parmak izleri, gülleri daha da güzelleştirmiş. Ellerinize sağlık:)) Biraz cesaretimi toplarsam bu teknikleri minyatürlerimde kullanmak istiyorum. Yardımınıza ihtiyacım olabilir. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay Hanımcım, yorumlarınızı okurken, bu işi yapmaktan aldığım keyif katlanarak büyüyor:)) Çok teşekkür ederim, eğer size bir katkım olabilirse bu beni de mutlu eder. İnanın sizin yaptıklarınızdan çok daha kolay olacaktır. Ne zaman isterseniz buralardayım. Sevgilerimle...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...