22 Aralık 2014 Pazartesi

Suyun Gündüzü Ve Gecesi

Deniz olmalı, masmavi gökyüzüyle birleşmeli... Sakin olmalı suyu, berrak... Dans eden balıkları izlemeliyim, huzurlu... Ben güneşi severim, suda ışıldayan, içimi ısıtan...
Uff, şiir gibi oldu, bu nasıl bir hissiyat? Elimde değil içim üşüyor karanlık havada, özlüyorum yazı. Kar, kış bana göre değil, ruhumla ters gidiyor. Şimdi pek çok arkadaşım kar yağması için dilekte bulunurken ben, soğuk da olsa güneşli olsun bari, diyerek dua edenlerdenim:))  Ne yapayım ama, ben de böyleyim... Temmuz doğumlu bir İzmirli, daha ne beklenir ki... 


Ah o gemide ben de olsaydım, açık denizlere yol alsaydım :))


Dekupaj, rölyef, eskitme üçlüsüyle karşınızdayım yine.


Su yeşili ve lacivert... Gündüzü ve gecesi olsun enginlerin.


Fotoğraflar bile gün ışığına hasret :(


Topluca son bir bakışla tamamlıyoruz, bugünlük de bu kadar.

İçimizdeki güneşin bizi ısıtacağı bir hafta olsun...




27 yorum:

  1. aynen bende sen gibi yaz aşığıyım:) hoş yılbaşına 2 gün kala kara kışta doğmuşum ama bu durumu değiştirmiyor:)
    ah o gemide bende olsaydım adlı çalışmaya gelince, o yeşil ile kahvenin uyumuna hayran, kutu kitabın üzerine uyguladığın resim ile ben bu çalışmaya ba yıl dım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili sebuş, yaz bir başka oluyor değil mi ama:))

      Sil
  2. bu üçlüyü ne kadar güzel kullanıyorsun becerikli arkadaşım çok çok güzel olmuş kutu çok beğendim her mevsim ayrı güzel canım tadını çıkar bence karda yuvarlanamamış biri olarak, atkı bere eldiven üçlüsüne imrenip kullanamayan biri olarak söylüyorum bak ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay ay, boşver hiç imrenme, zaten kalın giyinmeyi sevmem, bir de atkı bere eldiven dedin mi kaşıntı tuttu beni:))))) ben de kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum canım.

      Sil
  3. Kutuyu konuşturmuşsun yine molacım :)) Şahane olmuş...
    Bugün Bursa pırıl pırıl güneşli, eskiler kar topluyor derler ya hani, işte aynen öyle :)) Ben de kar bekleyenlerdenim canım, şöyle yılbaşı üstü bembeyaz oluverse her yer fena mı olur ? :)))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa, ufff, soğuuuuk:))) yok yok arkadaşım, ben sıcacık bir yerde elimde kahvem, camdan bakayım mümkünse. o da kısa süreli olsun, bir de güneş lütfen. kara katlanmak için ne çok şey istedim ama:))) bu arada uludağ yolu kapanmış, millet geri dönmüş diye duydum. senin orası karı fena toplamış gibi:))))

      Sil
  4. Baka baka erinlere gittim. Denizlere daldım, çıktım. Harike olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili renkli dizayn, o duyguyu verebildiysem ne mutlu, çok teşekkürler:)

      Sil
  5. Anlaşıldııııı bizi Temmuz da bağlıyormuş ama ben soğuk severim, yazın verimsiz hallerim çokkkkk :))) Mola cığım hep iyiydin ama bu ara şahlandın arkadaşım, bu nasıl güzellik böyle, dışı ayrı iç ayrı güzel, renkler muhteşem, ellerine, gönlüne sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyooo, temmuzlular buraya:)) Arada bir coşuntu geliveriyor işte arkadaşım, şaka bir yana bu ara yoğunum gerçekten. Sağlık olsun yapalım, zaten bu soğukta başka ne yapılır ki:)))) Öptüm kocaman

      Sil
  6. Deme, deme, demeeee :)) Ali Deniz dün akşam yatarken, "İnşallah kay yağay yayın!" diye dua etmekten bir hal oldu :)) Kar bekliyoruz arkadaşım, lütfen yani, hem karışma sen doğanın işine, kış demek soğuk demek kar demek ve ben artık sevmiyorum çok sıcak havaları, biri boğazımı sıkıyormuş gibi hissediyorum... Tamam peki o zaman bir kez çok çok yağsın bari :)
    Çok zarif olmuş kutun, o yan tarafındaki renk nil yeşili mi? Çok güzel bir renk o, ellerine sağlık canım benim, harika boyadığın kutular, her biri ayrı özel :)
    Öperim çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma arkadaşım, benim kız da kar krizinde. Yağmazsa da yağan bir yere götüreceğiz artık:))) Ben ne yapacağım diye sorarsan, babasıyla onu karlara salıp, kendime sıcak bir köşe bulup oturacağım:)) yok annem yok, görüntüsü bile kaskatı yapıyor beni. Ama çocuklar için yağsın, kabulümdür:))) Bu arada yeşilin tonu su yeşili olarak geçiyor, benim de çok beğenerek kullandığım bir renk. Ben de öptüm canısı.

      Sil
  7. Off işte bu çalışma tam benlik olmuş, deniz ve mavi, ellerine sağlık canım benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharım aynen katılıyorum:))) Teşekkürler canım.

      Sil
  8. Sevgili Mola, Temmuz doğumlu bir İzmirli olarak ben de yaz aşığıyım aynı zaman da senin boyama tarzına da aşığım. İçi ayrı güzel, dışı ayrı güzel olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, sonunda kaç Temmuzlu olacağız bakalım:)) Bu sayede yaz çocukları ortaya çıkıyor. Güzel hislerin beni son derece mutlu etti ablacım, teşekkürler:))

      Sil
    2. 17 Temmuz 1961, sevgili Mola:))))

      Sil
  9. Yüreğinize, becerinize, samimiyeyinize sağlık, hepsini çok beğendim yazınızı, el becerinizi, renkleri, deseni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili eda, ne güzel sözler böyle:)) İçtenliğiniz için ben teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  10. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.ama şimdi heryer bembeyaz kar olmalı ki yazın güzelliği daha bir farkedilsin dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok yoook arkadaşım, ben karı resimlerde de görsem anlıyorum yazın kıymetini:))) sevenler doyasıya tadını çıkarsın inşallah ama ben yaza tez kavuşma hayalindeyim.

      Sil
  11. Kapağa ba-yıl-dım!

    Bana da beklerim:Tohumcuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, memnuniyetle gelirim :))

      Sil
  12. bayılıyorum elinden çıkanlara harikasın

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...