8 Aralık 2014 Pazartesi

Merhaba Pazartesi:)

Yeni tur yeni şans misali bakalım bu hafta bizi neler bekliyor değil mi? Belki planlar yapıldı belki de rutin günler bekleyişi. Ben uzun zamandır devam eden, malum yoğunluğumu bir nebze geride bırakmış gibiyim. Kardeşim yerleşti ve yeni görevine başladı, İzmir'den annemler misafirimdi, onları yolcu ettim, haftasonu sınavlarım vardı geçti gitti. Velhasıl büyük işler şimdilik halloldu ve rutine girdim gibi. En azından bu hafta kısmet olursa kendim için sakinlik planlıyorum. 


Bu kutu özel bir istekti, edebiyatla ilgili birisi için. Ben de üzerinde bu çok beğendiğim resmi kullandım.


Kutu kapağının içini stencılla çalıştım.Gece fotoğraflanınca renkler kendini kaybetmiş ama idare edeceğiz artık:))


Yanına rölyefi ve eskitmeyi vurmazsam olmaz ki. Fırça,zımpara, yağlıboya eskitme üçlüsü yine işbaşındaydı.


Yanlarına da sayfa havasını verip tamamladım. 

Öncelikle sağlıklı, daha sonra da gönlünüzden geçeni yakalayacağınız bir hafta olması dileklerimle.





32 yorum:

  1. Bu gerçekten çok başarılıymış! :)

    YanıtlaSil
  2. Mmmmmmm, mis mis, nasıl güzel olmuş, ellerine sağlık canım benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen beğendiysen :)))) öpüyorum kocaman

      Sil
  3. Harika görünüyor:)) Elcağızlarına sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım, kucak dolusu sevgiler İzmir'e :))

      Sil
  4. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ahşaba uygulandığını beni en çok heyecanlandıran renkler bunlar. Şahane bir vintage uygulama olmuş. Tüyü de çook sevdim ♥ Elleriniz dert görmesin efeem ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efeem, ben de yaparken duyuyorum o heyecanı, her seferinde daha iyisini çıkarmalıyım çabası oluyor. böyle beğenilince de pek bir gururlanıyorum canııım:))))

      Sil
  6. Cok guzel olmus.Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. of çok güzel olmuş...renklerin uyumu çok güzel,eskitmenin tonu çok güzel,resim çok güzel....ne denir ki? ellerin dert görmesin...çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım vallahi rölyefi basarken ve eskitirken aklımdan geçtin:)) beğenmene sevindim arkadaşım, teşekkürler.

      Sil
  8. Yoğun ve yorucu da olsa, rutinin dışına çıkmak, koşuşturmak iyidir bence. Sonrasındaki sakinlik o kadar iyi gelir ki, hem yoğunluğun hem de rutinin kıymetini daha iyi anlar insan :)
    Çalışman yine yeniden harika olmuş canım, ellerine aklına sağlık :)
    Çok öpüyorum seni, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook haklısın canısı, ben zaten bağlasan uzun süre o rutinde kalamam ama arada ciddi iyi geliyor. şarj olup başlamak gibi. ben de seni öpüyorum kocaman:))

      Sil
  9. O sayfa görünümü ne hoş olmuş öyle! Hele üzerindeki resimle kahvenin uyumu enfes ötesi..
    Çok başarılı vintage vintage güle güle kullanılsın:)
    Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sebuş, çok teşekkürler. o resmin hatırına çıktı bu iş, ben de resme bayılmıştım görünce. kahve ile mavi zaten çok yakışıyor bana birleştirmesi kaldı sadece:)) ben de kocaman öptüm canım.

      Sil
  10. Çok hoş. Ellerine sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler:)) ben de kucak dolusu sevgilerimi bıraktım.

      Sil
  11. Harikasın canım, çok zevkli bakmaya doyulmayacak çalışmalar yapıyorsun, ellerine sağlık. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler böyle arkadaşım, çok teşekkürler. işte bunları okuyunca kendimle bir yarış başlıyor, her seferinde farklı ve daha iyi ne yapabilirim diye:))

      Sil
  12. Tam edebiyatçıya yakışır bir kutu...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, çok teşekkürler Feyza Hanım:)

      Sil
  13. Harika bir yazım diliniz var. Okurken hissettiklerimi yazıyor dedim sanki. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel şu sanal ortamda paylaşabileceğimiz ufak anların olması değil mi? Çok teşekkürler güzel yorumunuz için :))

      Sil
  14. Çalışmalarının hepsini sevsemde atlı çalışman her daim gönlümün hitiydi :))) (algıda seçicilik değil vallahi ), bu da yanına yerleşti canım. Zevkine, emeğine, gönlüne sağlık arkadaşım, kocaman kocaman sevgilerle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın yaaa:)) teşekkürler arkadaşım, dur bak bir kutu daha yayınlayım o zaman, bakalım onu da beğenecek misin? öpüyorum kocaman:)))

      Sil
  15. çok güzel olmuş, 10 puan benden:) yıldızlı hemde.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah ah sevgili emel, bir de senin karelerinden çıkma şansı olsaydı kimbilir nasıl dururdu:)) çok teşekkürler.

      Sil
  16. Nasıl yaptığını neden anlatmıyorsun😭

    YanıtlaSil
  17. Kısaca yukarıda yazılı zaten :)) Daha fazlası için burada vakit ayıramıyorum malesef, sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...