2 Aralık 2014 Salı

Çerçeveler

Günaydııııın,
Aralık ayının girmesiyle yıl bitivermiş gibi hissettim. Zaman mı hızlı akıyor yoksa ben mi hızlı harcıyorum bilmem ama, her saniyenin kıymetini bilmek lazım. Bunun üzerine biraz nostalji havasında bir çerçeve sunayım mı sizlere?


Yine stencıllarım iş başında. Onları mühür dantel ve anahtarla destekledim. eskitme olmazsa olmazlarım arasında. Renk seçimim tabanda kaşmir ile üstte tuffy ve beyaz karışımı  oldu. 
Hadi bu klasikle moderni birleştiren konseptte bir yayın olsun. O zaman bir de buna bakın.


Burada da renk geçişlerini stencıllarla zenginleştirdim. Kaşmir, bebek mavisi, ıhlamur ve flamingo pembe kullandım. 
Şimdilik benden bu kadar. Kapalı ve puslu bir hava olsa da, inadına mutlu ve güzel bir gün geçirin:))





19 yorum:

  1. çok ciciler her ikisine de bayıldım favorim yine eskitme olan tabi.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, eskitmenin tadı başka :))

      Sil
  2. Sevgili Mola, ikisi de çok güzel ama eskitme bir başka. Şu eskitmede ne var bilmiyorum, insanı çok cezbediyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneeeeen, millet yeniler biz eskitiyoruz işte, var diyorum bir farklılık bizde :))) Teşekkürler ablacım ...

      Sil
  3. Çok güzeller, çok eski gibi ama çok yeni gibi de :) Nostaljik sahiden de :) Zaman hızlı geçiyor molacım, maalesef çok hızlı :( Ben de yetişemiyorum pek çok şeye, unutuyorum da sonra sonra aklımdakileri :( Yeni yıldan zamanın yavaş akmasını da dileyelim mi :)
    Ama senin bu renklerin beni öldürdü yav, o nasıl güzel kelimeler öyle, ıhlamurdur, flamingo pembesidir :) Çok yaşa sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilemeyelim be canısı, güzel şeyler çabuk geçer, bırakalım bu hızla geçsin zaman. Dur renklerime laf etme, sen bilsen daha neler var, arada yazayım bari:))) Sen de çok yaşa ve hep buralarda ol arkadaşım, emi. Öptüm kocaman.

      Sil
  4. yorumlara katılıyorum.
    ilk çerçeve acayip güzel,sade ve renkleri harika olmuş.
    eskitmesine zaten diyecek laf yok.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkürler sevgili basi, eskitmeciler hemen belli etti kendini:))

      Sil
  5. İkisi de birbirinden güzel, ikisi birbirinden çekici. Seç birini derseniz- içine anahtar giren her iş beni çok cezbediyor elimde değil; ben de eskitmeden yana kullanırdım seçimimi...

    Kelebekli olanın hiç kalbi kırılmasın; seçimleri de mevsimler etkiliyor. Bahara doğru olaydı bu yayın, favori o olurdu kesinlikle ♥

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dokunuşların farklılık yarattığını hep söylerim, mevsimlerin ruh halimize etkisi ise kesinlikle tartışılmaz. bu durumda sonuna kadar haklısınız demek istiyorum:)) değerli yorumunuz için kocamaaaan teşekkürler:)))

      Sil
  6. Bayıldım ben bu tablolara renk geçişleri harika!
    En sevdiğim bu aralık ayını aheste tüketmek dileğimle..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, o zaman her şey dilediğin gibi olsun sevgili sebuş:))

      Sil
  7. Canım, nasıl güzel ve zevkli işler yapıyorsun, nasıl da titiz çalışıyorsun, bayılıyorum. Ellerine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esracım, böyle düşünmen beni çok mutlu ediyor:)) benden de kucak dolusu sevgiler canısı.

      Sil
  8. Ben düz bir şey bile boyayamazken siz nasıl güzel şeyler ortaya çıkarıyorsunuz böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendine haksızlık etme pembe kreasyon:)) çok teşekkürler.

      Sil
  9. Çok beğendim ama ben bunları, tabi ilkini daha çok beğendim ;)
    Çok zevkli renkler seçimler... Senin elinden çıktığı belli.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım, her zamanki gibi çok zarifsin, teşekkürler:))

      Sil
  10. ne güzel stencıllar bunlar, bu kadar güzellerini bulamıyorum maalesef.
    neyse bayıldım bu çerçevelere, eline emeğine sağlık:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...