30 Aralık 2014 Salı

2014 Son Post :)

Karlı bir İstanbul sabahından herkese günaydıııın:) Ne güzel oldu özlemle karı bekleyen arkadaşlarım ve çocuklar için değil mi? Günlerdir kar sayıklayan kızımın heyecanını görünce ben bile mutlu oldum:))) Ama bildiğiniz gibi benim pek aram yok, hatta bunca yeni yıl telaşına rağmen kar temalı bir çalışmam bile olmadığını fark ettim. Fark ettim de ne oldu, yaptım mı sanki, hayıııır. İçimden gelmedi ki:))) Onun yerine ben size yine çiçekli birşeyler göstereyim, olur mu?


Pembiş çiçekler kondu baharatlıkların üzerine.


İçleri pembe görünsün istedim, çift renk çalıştım.


Minik puantiyeler de yakıştı bence.


Bir de topluca göstereyim:)) Mevsimle çok alakalı olmadı ama olsun, yaparken bende bahar havası esmiş demek ki... 
Bu arada kızım yılbaşı partileri için arkadaşlarıyla görev paylaşımı yapmış. Herkesin annesinin neyi güzel yaptığını konuşup kararlaştırmışlar. Kızım da "benim annem güzel kurabiye yapar" deyince, önlük boyuna geçtiği gibi mutfak yolu göründü bana. Ne keyif o kuzucuklara birşeyler yapmak. Ben ne kadar uzaksam da kış delisi kızım kurabiye temalarını kendine uydurdu ve isteği üzerine anneciği ona bu kurabiyeleri hazırladı. Ama hakkını yememem lazım, süsleme konusunda kendisinden ciddi yardım aldım. Büyüdü galiba :)))


Sonra hazır başlamışken servis şöförü, hostes ablamız ve öğretmenlerimize de bir kutlama olsun, sevgimizi kurabiyelerimizle ifade edelim diyerek sıraladık kalpleri.


Evime gelen eşe dosta da birer tane tadımlık olsa fena mı olur? Biraz da onlar için süsledik :)


Renklileri bitirdik geçtik kurabiye adamlara, üzerlerine biraz kar yağdırdık. Bunlar da okula havale:))


Ama ben de kahvenin yanına eşlik etsin bayılırım bu atıştırmalıklara. Bu da bizim olsun o zaman. 


Bitti işte, hepsi bu kadar. Şimdi sağ üst köşeye yakın içi boş görünen fincan var ya, onu kahve ile doldurup içmeye gidiyorum. 


Tanıdığım tanımadığım, yeri gelip birlikte sevindiğim, yeri gelip derdine kederlendiğim, beni güldüren, hüzünlendiren, düşündüren, keyiflendiren, paylaşan, bilgilendiren, şurada geçirdiğim kısacık vaktime değer katan blog dostlarım...
Sanki herşeyi sıfırlayacak, yeni bir defter alıp baştan yazmaya başlayacakmışız gibi heyecanla beklediğimiz yeni yılın, karşılıklı anlayış, hoşgörü, iyi niyet, saygı ve barış dolu olmasını, açtığımız her sayfanın, iyilik ve güzelliklerle, katıksız sevgilerle dolmasını, değerli bulduğumuz her varlığın bu yıl da bizimle olmasını diliyorum. Sağlık, afiyet, bereket ve huzur dolu bir yıl olsun 2015.
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum:))))













22 yorum:

  1. kavanozları çok beğendim cici bici olmuş çift renk fikrini eş dostttan çalınanlar haneme kaydettim ama var ya aklım da gözüm de o çıtır pıtır kurabiyelerde kaldı nasıl güzel özenle hazırlanmış kokusu burnuma kadar geldi yani kahveyi iki yap arkadaşım! ellerinize sağlık ikinizin de sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman istersen gel canım benim, istediğin kahve olsun, zevkle yaparım. "gönül bir dost ister kahve bahane" değil mi ama :)))

      Sil
  2. N'aptın sen kuzum? Nasıl yaptın o kadar kurabiyeyi? Gerçi yardımcın sağlammış ama helal olsun molacım sana, ellerine sağlık, hem güzel kurabiyelerin hem de bahar getiren kavanozların için :)
    Mutlu seneler, herşey gönlünce olsun güzel arkadaşım, öperim pek çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma arkadaşım, bir miktar kastı ama oldu bitti şükür:)) ben de seni ve kuzucuklarını kocamaaaan öptüm, ailenle birlikte nice mutlu yıllar dilerim.

      Sil
  3. Ne güzel temenniler bunlar mola!
    kavanozların da en az kurabiyelerin kadar renkli ve neşeli,
    ellerine sağlık,
    Mutlu umutlu dolu güzel bir yıl dilerim sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili sebuş, hepimiz için her şey güzel olsun inşallah:))

      Sil
  4. Mola ne eylerse güzel eyler:))<3 Eline, kalemine, yüreğine sağlık. İyi ki varsın, iyi yıllar sevgili Mola...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam benim, yüreği sıcak insan, sen de iyi ki varsın ve umuyorum ki hep olacaksın:)) hepimiz için iyi bir yıl olsun. kucak dolusu sevgilerimle...

      Sil
  5. Bayıldım ben bu yayına. Hangisine laf atayım ki?

    Kar yağıyor İstanbul' a ♥ Çocuklardan başka çookkk sevinenler var tabii, başta ben mesela :D Bıraksalar, sabaha kadar dışarılarda yürürüm şahsen ♥

    Kavanozlar çok güzel olmuşlar; çıtır çıtır ama kurabiyeler ne öyle??? Kıskanmamak mümkün değil. Annesine de yardımcı kızına da en kocamanından bravo ♥♥♥ 100 üzerinden 5000 verdim gitti....

    Mutlu yıllar Mola Hanım :D Herşeyin en güzelini diliyorum size ve ailenize ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleeeey, yeni yıla girerken kaptık puanları:)) çabalarımıza değdi doğrusu, çok teşekkürler. size de ailenizle birlikte sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum, her şey gönlünüzün güzelliğinde olsun:)))

      Sil
  6. Önce baharatlıklardan başlayalım; bu soğuk günlerde içimi ısıttı, baharı hatırlattılar bana. Her ne kadar kış sevsem de bahara diyecek sözüm yok :) Pembiş çiçeklerin çok hoş durmuşlar kavanozların üzerinde, içlerinin pembe oluşuna da ayrıca bayıldım. Mutlulukla kullan canım :))
    O kurabiyeleri instagramda gördüğümde de aşık olmuştum. Şimdi bol bol resim koymuşsun doya doya baktım. Tadına da bakmak isterdim ama şimdilik gözlerim bayram etti. Umarım midem de bayram eder bir gün :)))
    2015 sana ve tüm sevdiklerine, en başta sağlık, mutluluk, huzur, bolluk ve bereket getirsin. Sen hep burada ol ve ben senin yaptığın bu güzelliklere doya doya bakayım :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım, 2015 den bizi buluşturmasını dileyelim o zaman:)) ben de sana kurabiyelerimden tattırayım. tatlı yiyip tatlı tatlı konuşuruz, ne güzel olur. uzak da olsak hep yanımda hissettiğim tatlı kadın, sen de hep buralarda ol. sevgiyle kucaklıyorum:)) muccck

      Sil
  7. baharatlıklar harika olmuş, tabii kurabiyelerde, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili noblesse, iyi yıllar dilerim:)

      Sil
  8. hepsi birbirinden güzel olmuş. yeni yılda sizin postunuz gibi renkli neşeli eğlenceli olur inşallah. mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz için olsun güzel dilekleriniz, çok teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler marifetlihanımlarklübü:))

      Sil
  9. Herşey muhteşem olmuş ! Ben de size güzel bir yıl diliyorum. Sevdikleriniz ile sağlıklı mutlu huzurlu günler Allah geçirmeyi nasip etsin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili cicideko, çok teşekkürler. içten bir amiiin diyorum:))

      Sil
  10. Nasıl rengarenk, nasıl cıvıl cıvıl bir yayın olmuş buuu:) Kavanozlara ayrı, kurabiyelere ayrı ama en çok üzerlerinde önlükle kurabiye yapan anne-kız resmine bayıldım, bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha ha haaa, merak etme canım, zaman öyle hızlı ki bir bakmışsın o önlüklüler sizin evde hayat bulmuş:)) öpüyorum kocaman. Ela' yı öpmeye kıyamam henüz, onu da kokluyorum, misssss:))

      Sil
  11. Öncelikle o kavanozların güzelliğini belirtmeden edemeyeceğim :) Sonra kurabiyeler... Hiç beceremem ama yemesini çok severim çok güzel görünüyor seninkiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler pembe kreasyon, o zaman buyrun size de yapayım, yanında güzel bir sohbet de cabası:))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...