7 Ekim 2013 Pazartesi

Dikiş...

Ne mi yapıyorum? Hastayım diye yatmak yok, o kesin:) Evden çıkamamış olmayı fırsata çevirip gözümde büyüyen dikiş işlerime girdim. Ayrı bir yerim yok ve salonda dikiş dikiyorum. Bu yüzden dağınıklık hep dikişten uzak durmama sebep oluyor. Ama hazır şu masamı beyaza çevirmişken, daha önce dikerim diye alıp kenara koyduğum kumaşları önüme aldım, hatta makinayı açmışken mutfaktakileri de değiştireyim dedim. Bu arada makinamı açmayalı o kadar uzun zaman olmuş ki, kullanmayı unutmuş olabilir miyim diye de korktum... Neyse ki durum o denli vahim değilmiş:)


Bu masa örtüsü ve minderleri mutfak için diktim.


Balkona da mavi minderler...Uygun bir kumaş bulursam bir de runner dikeceğim.

Bir ara da daha önce diktiklerimi paylaşayım sizinle. Dönemsel bir dikiş merakına yakalanıp yığınla kıyafet dikmiştim kızıma. Şimdilik sevgiyle kalın...

Hepimiz için güzel bir hafta olması dileğiyle....


10 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel olmuşlar. Yalnız balkonun görüntüsünü de çok sevdim. Çiçekler de çok yakışmış.
    Ah şu yer eksikliği çok kötü. Ben de mutfak masamda dikiş yapıyorum. Güzel havalarda balkonda dikiyorum. Büyük şeyler için ise salonu kullanıyorum.Elimde makina ev içinde dolanıyorum işte. Hobi malzemelerimin yerlerini ise söylemeyeyim. Evin her yerinde parça parça duruyorlar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa çok feci. Bendeki durum da bu. Dikişe çok yanaşamıyorum çünkü bir başlayınca fena halde dağılıyorum. Neyse buna da şükür en azından makinam var ve gerektiğinde kullanabilecek kadar da becerim:))

      Sil
  2. enerjine ve çalışma azmine nazar değmesin maaşallah :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin Esracım. Ben de sevgilerimi yolluyorum:))

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş olsun, umarım ciddi bir sorun yoktur. Dikişler şahane görünüyor. Balkon çok şirin olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım sadece ağır bir grip geçiriyorum. Sanırım biraz alerji ile de birleşti. Balkonda bir aksesuar detayım daha olacak, sonra kısmetse orada işim bitecek:))Hem geçmiş olsun dileğin hem de güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

      Sil
  4. Mükemmel olmuş.. Cidden ellerinize sağlık. Üstelik masanıza da çok çok yakışmış.. Ben de uzun zamandır dikiş dikmiyorum aslında fazla birşey yapmıyorum malesef..
    Geçmiş olsun tekrar ve selamlar sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler miyav kedicik. Beğenmene sevindim. Benden de sana kucak dolusu sevgiler:))

      Sil
  5. çok güzeel ama o çiçek hepsinden güzelll :) bittim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:)) Çiçeklerimi ben de sevdim. Masamı boyadıktan 1 gün sonra karşıma çıkıverdi. Ben de renklerine bayıldım ve alıverdim. Sevgilerimle....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...