26 Ekim 2013 Cumartesi

Kelebekler....

Bazen bazı şeyler zamanını bekler...Hoşumuza gider, niyetlenir koyarız bir köşeye ama elimiz gitmez ya uzun süre...Hep gözümüze takılır ama hep ertelenir...İşte benim de çoook uzun zaman önce beğendiğim ama hep önüne birşeyler geçen kelebekli resmim (buradan alındı) bugünü beklemiş.
Geçenlerde kardeşim arayıp diş hekimi için bir hediye alması gerektiğini, iş yerinden olan bu ablasının kelebeklerden hoşlandığını söyledi. Ben de DUR dedim:)) Şimşek çaktı, beklenen an gelmişti. Hemen çalışmalar başladı ve sonuç...


Hamur kabartma epeydir yapmamıştım. Kelebeklerin bazıları uçuşa geçiyor gibi görünsün diye kanatlarını kaldırdım. Böyle daha hareketli geldi gözüme. Umarım sahibi de beğenir:)

Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle...




31 yorum:

  1. Beğenilmeyecek gibi mi?
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; beğenmenize çooook sevindim:))

      Sil
  2. Tek kelimeyle süper, ellerinize sağlık, insanda böyle yetenekler olması bir ayrıcalık...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Hanım, ne güzel sözler bunlar. Çok teşekkür ederim. Ben de kocaman sevgilerimi gönderiyorum:))

      Sil
  3. Beğenilmeyecek gibi değil ki canım :)
    Çok güzel görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım. Özleştik, bir ara kahve içelim:)) Sevgiler...

      Sil
  4. tek kelimeyle harika olmuş. kelebekler gerçekten uçuşa geçmiş gibi görünüyor:))) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Juliette, beni yenileri için motive ediyor bu yorumlar:)) Katkın için teşekkür ederim...

      Sil
  5. Harika olmuş gerçekten, kelebekler canlı gibi duruyor, beğenmek ne kelime bayılacak bence, ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hülya, her zamanki gibi sımsıcak bir samimiyet aldım yorumundan. Çok teşekkürler:))

      Sil
  6. çok ama çok beğendim elinize sağlık kelebekler uçuyor gibi olmuş...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim:)) Ne mutlu bana istediğim görüntüyü verebilmişim. Görüşleriniz öyle değerli ki... Teşekkürler...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, öncelikle hoşgeldiniz ve sonra kocaman teşekkürler:))

      Sil
  8. Bayıldım çook güzel olmuş. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande' ciğim, çok teşekkür ederim, beğenin beni mutlu etti. Her kahve molanda beklerim:)) Sevgiler...

      Sil
  9. süper olmuş...uçuşan kelebekler ...yetenek böyle bir şey emeğine sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra' cığım kelebekleri geçtim bu güzel yorumlar benim bile kanatlarımı kaldırdı:)) Çok teşekkürler canım...

      Sil
  10. Harika görünüyor :) bayıldım, ellerinize emeğinize sağlık.
    Takipteyim, bana da beklerim. sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) Güzel yorumunuz için teşekkürler. En kısa sürede ziyaretinize gelirim. Sevgilerimle.

      Sil
  11. Resim çok güzelmiş sizde harika çalışmışsınız ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım:)) Ben de kocaman sevgilerimi yolluyorum...

      Sil
  12. eee..işleri hafiflettiğime göre ziyaretlere başlayabildim nihayet cnm.harika olmuş mükemmel...uçlarını kaldırman dediğin gibi daha iyi sonuç vermiş.sahibi beğenmez mi hiç şu güzeellliği...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım, çok teşekkürler. yorgunluğunu biran önce atarsın umarım. büyük iş çıkarmışsın sen de. yine beklerim:)) sevgiler...

      Sil
  13. şahane olmuş.çok beğendim cidden.ellerinize sağlık.böyle hediyeye can kurban :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Alanay, çok teşekkürler. Haber aldım sahibi de bayılmış:)) Sevgilerimle...

      Sil
  14. ÇOK ÇOK GÜZEL ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER pembe masallar:)))

      Sil
  15. Harika olmuş aynı resmin 3 boyutlu çalışmasını yapacağım inşallah .bende.ziyarete beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika olacaktır eminim, şimdiden kolay gelsin... ayrıca ben sizi arada zaten ziyaret ediyorum:))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...