10 Ekim 2013 Perşembe

Kırmızı çerçeveli pano:)

Merhabalaaaar....
Bugün yola çıkıyorum, bayramda büyüklerimizle birlikte olacağız kısmetse. İzmir' e özlemimi ve sevgimi artık bilmeyen kalmadı sanırım. Bu yüzden bayram sonuna kadar post yayınlayamayacağım. Gitmeden önce son çalışmamı da sizlerle paylaşmak istiyorum.


Kırmızı üzerine siyah yağlıboya eskitme yapmak istiyordum ne zamandır. Uygun bir resim bulur bulmaz yaptım şükür. Biraz hareket olsun istediğim için çerçevede rölyef pasta kullandım. Sanırım bu hafta sıkı çalıştım ve aklımdakilerin çoğunu tamamladım:)) Devamı da dönüşte kısmetse...

Biraz erken olacak ama şimdiden hepimize sevdiklerimizle birlikte, huzur ve sağlıkla geçireceğimiz mutlu bir bayram diliyorum.
Hoşça ve sevgiyle kalın.


29 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık arkadaşım...
    İyi yolculuklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden iyi bayramlar canım, nefis bir çalışma olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Kırmızıya bayılıyorum sizin panonuza da çok yakışmış ve uyumlu olmuş emeğinize sağlık. Ayrıca iyi yolculuklar güzel İzmir'e selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, az önce döndüm ama oradayken yorumunuzu okudum ve selamınızı ilettim:) Güzel İzmir' im de soranlara selam olsun dedi.... Sevgiler

      Sil
  4. Kırmızıya bayılıyorum. Sizin panonuza da çok yakışmış ve uyumlu olmuş. İyi yolculuklar ve güzel İzmir'e selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Görüntü çok güzel tatil fikri muhteşem :))) şimdiden güzel ve keyifli bayramlar dilerim. bayram sonrası görüşmek üzere :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Juliette, tatilin kötüsü olmaz ama aile uzaksa, hele de Ege' deyse, hem onlarla olmak hem de o güzel havayı solumak gerçekten de çok daha keyifli oluyor:) Artık döndüm ve kaldığım yerden hayata devam:))

      Sil
  6. Ellerinize sağlık çok şık olmuş.. kırmızı olması daha da canlılık vermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kırmızı değdiği yeri ateşliyor değil mi:)

      Sil
  7. Hayirli yolculuklar canim ellerine saglik cok güzel olmus sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bayramda kulaklarını çınlattım. Nazilliden yeğenimin eşi vardı, senden bahsettim. Toprağından kucak dolusu selamlar:)Bu arada iyileşmişsindir umarım...

      Sil
  8. çok güzel olmuş, harika :)
    İyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen' ciğim çok teşekkür ederim. Şükürler olsun iyi bir bayram geçirip döndüm:) Sevgiler...

      Sil
  9. çok güzel çalışmışsınız hele renğine bayıldım İzmir de baharı yaşıyoruz şimdiden iyi bayramlar dilerim sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ayrıca İzmir' de hava perşembe hariç gerçekten baharı yaşattı. O da sıkıntı olmadı çünkü yazlıktaydık, mis gibi toprak ve deniz kokusu aldık. Ama sayılı gün bitti:(

      Sil
  10. Kırmızı olsun, benim olsun; çok beğendim ellerinize sağlık :)
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size gönülden katılıyorum, çok teşekkürler:)

      Sil
  11. Çalışmanızı çok beğendim.Resimle de uyumu iyi yakalamışsınız.Ellerinize sağlık...Mutlu ve keyifli bir bayram diliyorum..Sevgiyle kalın.Aida

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Aida, gerçekten güzel bir bayram geçirdim. Umarım herkes için öyle olmuştur. Sevgiler...

      Sil
  12. Her zaman ki gibi çok güzel olmuş...emeğine sağlık...
    iyi tatiller ...iyi bayramalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cığım çok teşekkür ederim. Artık döndüm ve kaldığım yerden devam:) Umarım sen de güzel bir bayram geçirmişsindir. Sevgiler..

      Sil
  13. Çok hoş olmuş.sadece imrenerek bakiyorum bu çalışmalara.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ne güzel sözler:) İnsan bunları okuyunca bir an önce yenilerini yapmak için sabırsızlanıyor. Sevgiler...

      Sil
  14. İyi bayramlar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep, çok teşekkürler gerçekten de iyi bir bayramdı. Umarım sizinki de güzel geçmiştir:)

      Sil
  15. hayırlı bayramlar çerçeve de harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için teşekkürler. Çerçevemi beğenmene de çok sevindim. Sevgilerimle....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...