26 Haziran 2014 Perşembe

Çooook Kolay Poğaça

Yaklaşık 1 saat önce arkadaşım Hacer' den muhabbet arası aldığım tarif bu denli basit olunca yapıp pişiriverdim. Epeydir bloğumda tarif paylaşmadığımı da anımsayınca bu basit ama beğendiğim lezzeti size de sunmak istedim. Özellikle mayalı hamur beklemeye tahammülü olmayan veya acil ikram çıkarması gereken hanımlar, tam bize göre:)) Yumuşacık poğaça için gerekli malzemeler de elimizin altında duran şeyler olunca, tereddütsüz denemenizi öneririm.


İşte malzemeler:
2 su bardağı yoğurt,
1/2 su bardağı sıvı yağ
3 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
un
içine peynir.
dışı için galeta unu

Kulak memesi yumuşaklığında hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde bezeler yapıp avuç içinde bastırarak, içine peynir konur. Ağzı kapatılıp yuvarlanarak galeta ununa bulanır. Güzel kabardığı için tepsiye aralıklı dizmenizi tavsiye ederim:)) Şimdiden afiyet olsun.


6 yorum:

  1. not alıyorum en kısa sürede deneyeceğim:))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şimdiden afiyet olsun :))

      Sil
  2. canim ellerine saglik lezzetli görünüyor:) sorum olcak canim 3 paket kabartma tozu aci olmuyormu,bazen biliyorsundur 1 paket bile dilimizi kabartiyor sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı ben de kokar mı acaba diye tereddüt etmiştim ama hiç sıkıntı olmadı. Ayrıca kahvaltı için çok iyi, zeytinlisini de deneyeceğim. Öpüyorum kocaman:))

      Sil
  3. Ellerine sağlık molacım, çok yenilesi görünüyorlar, üstelikte tarif çok kolay, en kısa sürede denemek lazım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hülyacım, kolay ve güzel, kurtarıcı yani :)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...