21 Kasım 2013 Perşembe

Panoda İkinci Parti

Kesin bir hayır var bu işte... Üst üste bu kadar pano... Son bir parti kaldı, sonra gelsin beni bekleyen objeler. Geçen haftanın güzellerinden sonra bu haftanınkiler karşınızda.


Paketlenmeyi beklerlerken...


Dördü birarada...


Bu resmi pek bir beğenmiştim...


Bazen üzerlerinde ufak detaylar hoşuma gidiyor. Buna da hamurdan saat ekleyivedim...


Bu bardak altlıkları da keyifli sohbetlere şahitlik eder inşallah. Sahipleri iyi günlerde kullansın:))


21 yorum:

  1. panolar muhteşem ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. OoOoOoO hepside birbirinden güzel görünüyorlar, elinize, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinkilerin yanında lafı mı olur:)) teşekkürler...

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık.Gelecek işleride merakla bekliyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,ne yalan söyleyeyim ben de merak ediyorum:)) bu ara düşünemedim bile. benden de kucak dolusu sevgiler....

      Sil
  4. Süper ötesi süper olmuşş..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman süper ötesi süper teşekkürler:))))

      Sil
  5. offffffffff nazar değmesin harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, son parti bitene kadar bir şey olmasın:)) teşekkür ederim. sevgiler..

      Sil
  6. Yine harika iş çıkartmışsın molacım, ellerine sağlık, sahipleri güle güle kullansın, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  7. muhteşem bunlar bayıldım cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım, benden de kocaman sevgiler....

      Sil
  8. küçücük dantel bile herşeyin havasını değiştiriveriyor.
    her fırsatta kullanıyor ve kullanıldığı her objeyi çok beğeniyorum.
    eline emeğine sağlık herbiri harika olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler, sana tamamen katılıyorum. hatta "dantel etkisi" diye bir tanımlamam var artık:)) sevgiler...

      Sil
  9. İncecik, minicik zarif detaylar sanki son noktayı koyuyor, ben de aynen öyle düşünüyorum ;) Hepsi ayrı ayrı harika, çok beğendim diyeyim ama aslında daha da fazlası ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim, sen de bir harikasın, çok teşekkür ederim:)) Bir kucak dolusu sevgi de benden sana gelsin...

      Sil
  10. Bayiliyorum ben bunlara süper olmuşlar

    YanıtlaSil
  11. sevgili suhuba, çok teşekkürler... bu kadar panoyu arka arkaya yapınca ben de bir ara "bayılıyorum" dedim:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...