3 Kasım 2013 Pazar

Küçük Mutluluklar...


Bazen küçük şeyler de mutlu edebilir...Mesela en büyük mutluluğu, kızımla yaptığımız atölye çalışmasında boyadığı kediler verdi. Hemen odasına koydu tabiki:))


Hem kızımla güzel vakit geçirmiş olduk hem de ikimiz de ürettik. Fırsattan istifade ben de daha önce de çalıştığım ancak kaptırdığım kolay transfer kuşlardan bir çift daha çalıştım. 


Yetmedi elimde duran bir çerçeveyi peçete dekupajıyla değerlendirdim.


Sonra da uzun zaman önce aldığım ve kenarda boyamamı bekleyen havlu askımı tamamlayıp ebeveyn banyoma asabildim. Kısacası ben küçük işlerimi toparlayıp mutlu mesut yeni bir haftaya başlıyorum....

Sizin de küçücük şeylerden bile mutlu olabileceğiniz güzel bir hafta diliyorum :))


16 yorum:

  1. Böyle zamanları kayıt altına almakla en güzelini yapıyorsunuz. Sonra dönüp bakınca çok eğleneceğiniz, sizleri gülümsetecek anılar bunlar.
    Doğruya doğru, yapılanların içinde en çok kedileri beğendim, kimse darılmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, zamanın geri dönüşü yok.Bu yüzden mümkün olduğunca kayıt altına alıyorum. Ayrıca ne yalan söyleyeyim, bence de kediler en güzeli:))

      Sil
  2. Çok imrendim size, ne güzel şeyler yapmışsınız. Bu aralar Ales sınavı yüzünden her şeye ara verdim. Sınav geçer geçmez ben de elişlerime dalış yapacağım. Ellerinize sağlık , küçük mutluluklar ama etkisi çok büyük. Bize bile etkisi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav dendi mi akan sular duruyor. Umarım iyi geçer ve sınavdan çoook daha keyifli olan elişlerine dönersin:)) Araya küçük bir mutluluk sokabildiğime sevindim...

      Sil
  3. Kedilerde tombaklarda çok şık olmuş kızınızında sizinde ellerizine sağlık.Hele kedilere bayıldım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler bizim de favorimiz:)) Çok teşekkürler...

      Sil
  4. işler küçük gibi görünsede bence değil.hem keyifli hem çok şıklar.çok beğendim her birini.hem kızınızın hem sizin ellerinize sağlık.güle güle kullanın.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanaycım:)) keyifli olması konusunda çok haklısın. Kızımla olunca daha da başka, büyüdü de eşlik ediyor bana:))

      Sil
  5. ne kadar güzel çalışmalar bunlar iyi ki keşfettim harika elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. hepsi güzel harika..kedişler bi ayrı güzel ..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  7. bence de bence de, kızım yaptı ya ondandır:)) minik eller değince bir başka oluyor... benden de kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Askılar on numara olmuş,banyona tam uymuş
    Çerçevel ve panolar çok hoş görünüyor.ama bence içlerinde en güzeli kediler olmuş. cimcimenin ellerine saglık

    YanıtlaSil
  9. kedilere bayıldım:))
    çerçevede kullanılan peçeteden 1 tane almıştım, bauhaus'tan. devamını bulamıyorum, nereden edindin sevgili cafemola'cım?
    herbiri ayrı güzel, eline, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, çok teşekkürler. peçeteyi geçen yıl yan komşumdan almıştım:)) ama aklımda olsun denk gelirsem gördüğüm yeri yazarım. sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...