17 Ağustos 2014 Pazar

Minik Prense

Yeni bir haftaya selam olsun şimdiden. Kim bilir kimler ne telaşlar içinde, kim bilir ne planlar yapılıyor... Benim programım belli. Önümüzdeki 17 gün İstanbul' dan uzaklaşıyorum. Sonunda benim de tatil vaktim geldi. Biraz dinlenip sezona enerji toplamak lazım, değil mi :)) Mümkün olduğunca teknolojiyi arkamda bırakmak niyetindeyim ama bakalım nasıl olacak... Gitmeden önce minicik bir prens için yaptığım ufak iki parçayı göstereyim sizlere.


Belli olmaz belki oralardan yazarım yada yazamazsam gelince mutlaka yazarım :))) Hissettiğiniz gibi tatil havasına girmiş bulunmaktayım, eeee o zaman hoşçakalın...


14 yorum:

  1. İyi tatiller sevgili Mola, her şey gönlünce olsun:)) <3

    YanıtlaSil
  2. İyi dinlenmeler, sanırım aklınız gene burada kalır:))

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar, iyi tatiller canım, bol bol dinlen eğlen:)
    Sağlıkla sıhhatle inşallah, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller canım benim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı görünüyor, iyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Guzel gecsin tatilin minik yaptiklarini da cok begendim

    YanıtlaSil
  7. İyi tatiller,bol dinlenmeler dilerim..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş sağlıklı mutlu neşeli tatiller dilerim......:))

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepinize kocamaaaaan teşekkürler, tatilimin yarısı bitti, dönüşte sizlerle de paylaşacağım güzel güzel fotolar birikiyor:)

      Sil
  10. tatil bitmiştir sanırım. haydi ben de buralardayım bekliyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede geliyorum arkadaşım :))

      Sil
  11. Molacım artık merak etmeye başladım seni, her şey yolundadır umarım epeydir yoksun, hala tatilde olamazsın diye düşündüm, çünkü okullar açıldı.Bir ses verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim canım geldim , gelir gelmez de İstanbul'un trafiği gibi yoğun günlere girdim :)) şöyle kafayı toplayıp iki satır yazamadım, haklısın arkadaşım. Toparlanıp derhal dönüş yapayım bloğa en iyisi. Öpüyorum kocaman :))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...