8 Nisan 2014 Salı

Sanaldan Gerçeğe

Bugün blog arkadaşım Esen' le sanal başlayan arkadaşlığımızı gerçeğe dönüştürdük ve buluştuk. Çok keyifli ve güzel bir gündü benim için. Esen sıcacık yaklaşımı ve samimiyetiyle çıktı karşıma. Güzel bir mantı ve üzerine nefis bir çay keyfi... Nerde mi? Ortaköy' de deniz havası eşliğinde. Sohbet çok tatlı geldi, tekrarlamak lazım:))) Esenimin beğendiği bir resim vardı, ona bir hatıra olarak bu resmi kutunun kapağına dekupe ettim. Böyle iple, iğneyle, makasla, boncukla işi olan bizlerin malzemeleri için gerekli oluyor malum... Kullandıkça beni hatırlasın arkadaşım...




Veeee Esencim de hem beni hem kızımı düşünerek bakın ne cici şeyler hazırlamış. Anneciğinin ördüğü dantelin üzerine yakma gülüyle yaptığı broş pek şık. Yeşil kırmızı KSK renkleriyle cüzdanım ve kızımın lavantalı baykuşu inanılmaz sevimli.  Esen olur da nazar boncuğu olmaz mı:)) Süslemiş getirmiş canım benim. Çooook beğendik. Hatta anında elimden kapılıp kaçırıldı:)) Ellerine sağlık arkadaşımın. 


Mehtap Hanımcım, Esen'den selamınızı da aldım. Güzel duygu ve düşünceleriniz için sonsuz teşekkürler, bilin ki karşılıklı. Sizinle de en kısa zamanda görüşürüz inşallah:)) 

39 yorum:

  1. harika :) ne güzel böyle buluşlamarı çok seviyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel ve keyifli oluyor:)) benden de size gelsin sevgiler...

      Sil
  2. Sevgili mola, tarzı olan insanlara hep saygı duymuşumdur:) Yine bir fark yaratmışın. Ellerine ve yüreğıne sağlık... Sahibi güle güle ve sağlıkla kullansın. Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülay abla, inşallah seninle de bir İzmir buluşması ayarlarız:)) Kocaman öpüyorum...

      Sil
    2. Çok isterim ve çok mutlu olurum. İzmir' den kucak dolusu sevgiler <3

      Sil
    3. o zaman ilk İzmir ziyaretimde planıma dahil edeceğim:))

      Sil
  3. Hem hazırladığın kutu hem anlattığın her şey öyle güzel ki ne güzel hiç görmeden birini sevebilmek, paylaşmak.Çok imrendim size, benim de hiç görmediğim boyunu posunu bilmediğim ama kalbimde taşıdığım arkadaşlarım var inşallah ben de bir gün bu şansı yakalarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yakalarsın sevgili ezem, ortak o kadar çok konu çıkıyor ki konuşacak, vakit su gibi akıyor....

      Sil
  4. Kutu çok güzel olmuş, kutu hastası biri olarak çok beğendim.
    Sahibi pek şanslı, eline sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aksak Opera, beğenmenize sevindim:))

      Sil
  5. çok güzel olmuş dekupajına bayıldım çok anlamlı hediye olmuş arkadaşınız iyi günlerde kullansın selamlar..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğendiği bir şey olsun ve işine yarasın istemiştim, sanırım başardım. Mutluyum:)))

      Sil
  6. Blogger dünyası sihirli bir yer; insan görmediği belki de hiç göremeyeceği insanlarla değişik bağ kuruyor; ki bence bu süper birşey:) Hazırlamış olduğunuz kutuya bayıldım. Rengi, deseni... Ne demişler "üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun" :)... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok hoşsunuz, bu sanal dünya aslında ortak yönleri olan kişilerin güzel bir buluşma noktası. Yeni keşiflerse bana da hep çekici gelmiştir, sizinle aynı fikirdeyim, süper....

      Sil
  7. İkinizin de hediyeleri çoook güzel. Ama görüşüp tanışmanız daha da güzel. İstanbul da olsaydım kesinlikle ben de katılırdım bu buluşmaya. Esen de, sen de çok sevdiğim blog arkadaşlarım arasındasınız. Çok güzel olmuş tanışmanız, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım, senin de olman ayrı bir keyif verirdi inan. Şöyle yapalım, Mudanya'dan feribota atla, ben seni Yenikapı'da karşılarım, akşam son feribota bırakırım. Dilersen bende de kalabilirsin, ertesi gün de gezeriz. Sen geliyorum de gerisi kolay arkadaşım:)))

      Sil
    2. Ah canım ya, çok naziksin çok teşekkür ederim. Ama aynı şekilde sen de gelebilirsin, unutma Bursa da bir arkadaşın var. İlk İstanbul a gelişte haber veririm sana, görüşürüz. :))

      Sil
    3. elbette, çok mutlu olurum Hülyacım:)))

      Sil
  8. canım benim, çok özel bir hediye bu benim için :) Ellerine sağlık, hazırladığın kutuya benim sevdiğim resmi koyma inceliğin de ayrıca kıymetli benim için :)
    Ne güzel oldu di mi canım, ne güzel vakit geçirdik, yine yaparız di mi, tez vakitte yine buluşur, daha çok eğleniriz :) Pasta da yeriz bu sefer, çok içimde kaldı :)
    Hislerimiz karşılıklı, biliyorsun di mi :)
    Öperim çok....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenim, daha güzelleri senin olsun inşallah. Pasta yemek buluşmak için inanılmaz cazip bir sebep:))) İçinde kalmasın gerçekleştirelim canısı. Hakikaten ne güzel oldu böyle, iyi ki buluştuk...

      Sil
  9. Harikasınız... Buluşmayı ayrı, Ortaköy'de mantıyı ayrı, kutuyu ayrı, keçe cicileri ayrı kıskandım...şaka şaka,imrendim diyelim :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç imrenmeyin, fırsatını yakaladınız mı beni de yakalayın:)) Sizi de tanımaktan mutluluk duyarım. Benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  10. Orada,yanınızda olabilmeyi çok isterdim ama olmadı başka sefere inşallah bende aranızda olabilirim.Birbirinize çok güzel ve anlamlı hediyeler vermişsiniz emeklerinize sağlık.Dostluğunuz,arkadaşlığınız daim olur inşallah.
    Sevgilerimle çok öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel olurdu, inanın ben de çok isterdim:)) Bir sonraki gelişinizde yapalım bir organizasyon. Sevgilerimle...

      Sil
  11. Önce Esen' in bloğunda gördüm kutunu çook beğendim, ellerine sağlık. Esen' in yaptıkları da çok güzel. Ne güzel buluşmuşsunuz keşke ben de İstanbul' da yaşasaydım da yüz yüze de görüşebilseydim sizlerle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Aaaaa, gelseneeee:))) Ne güzel olur,çok uzak değilsin aslında, sabah erkenden çık yola akşama dönersin. Hadi bir coş, ortada bir yer buluruz buluşmak için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'e de yazdım, bir kaç gün önceden haberim olursa gelirim, çok uzak değiliz aslında. Sevgiler...

      Sil
    2. tamam o zaman, dün Esenle de konuştuk, mayıs gibi havalar biraz daha ısınınca yapalım bir organizasyon:))

      Sil
  13. Merhaba Cafemola,
    Esen Can'ı yazılarından tanıyorum. O kadar sıcak ve samimi ki, sizin yazınızı da okuyunca. İşte dedim insanlar birbirlerini buluyorlar. Bu mutluluk verici bir şey. Hayat boyu devamını dilerim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben de Esen'i tanımaktan mutluluk duydum. kendime yakın bulduğum ve tanımak istediğim diğer blog arkadaşlarımla da bir kahve içmek kısmet olur inşallah:)))

      Sil
  14. ne güzel olmuş buluşmanız kutu da harika sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım, buşulmamız çok hoş oldu gerçekten. musait olursan İzmir' de seninle de bir kahve içerim:))

      Sil
    2. ne güzel olur mutlaka içelim

      Sil
  15. evet mantılar yenmiş, sohbetler yapılmış:) Keyfiniz bol olsun. esen in bloğunda gördüm. Ne iyi etmişsiniz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeet:)) hem de ne iyi oldu. ortam güzel, sohbet güzel, yemek güzel, daha ne olsun. benden de kucak dolusu sevgiler size...

      Sil
  16. Ne kadar hoş;) sanalda başlayıp detaylanan böylesi dostluklar oluyor gerçekten. Ne mutlu size, Hediyeler karşılıklı çok hoş gerçekten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın sevgili gooogoook:) gerçekten çok hoştu.

      Sil
  17. Dostlugunuz daim olsun..her ikinizin hediyeleride cok hosmus..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler dostbahçesindenlezzetler, ben de hediyemi çoook beğendim:))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...